تصفیه فیزیکی روغن توربین و هیدروکربن

تصفیه فیزیکی روغن های صنعتی

روغنهای صنعتی چه در زمان نگهداری و چه هنگام استفاده در ماشین ها و تجیزات، همواره در معرض خطر نفوذ آب و گرد و خاک هستند. اگر به هر دلیل این آلودگی ها  وارد روغن شوند، هم باعث افت شدید کیفیت روغن شده و هم صدمات و خرابیهای متعددی به قطعات حساس و گرانقیمت دستگاه وارد خواهند کرد. آب با مولکول های روغن ترکیب شده و ساختار مولکول های روغن را تغییر میدهد. همچنین باعث زنگ زدگی سطح قطعات داخلی دستگاهها می شود.
گرد و خاک که معمولا منشاء بیرونی دارد باعث سایش و ایجاد خراشیدگی بر روی سطح قطعات داخلی دستگاه شده و ازاین طریق خرابی های متعدد دیگری را بصورت متوالی ایجاد می نماید تا نهایتا به خرابی کلی و توقف دستگاه منجر شود.  روغن ریزی درجک های هیدرولیک، روغن سوزی در موتورهای احتراقی و کاهش راندمان پمپ ها، سایش پیستون ها و گیرپاژ موتور از جمله خرابی های ناشی از این  آلودگی ها هستند.
شرکت ماشین سازی آسیا با استفاده از امکانات ویژه و کادر مجرب پس از ارزیابی وضعیت روغن و بررسی نتابج آزمایش های آن از طریق بهترین و با صرفه ترین روش (از منظر فنی و اقتصادی) روغن آلوده به آب و ذرات را برای شما و در محل مورد نظر شما و تا رسیدن به سطح تمیزی استاندارد تصفیه می نماید.
انجام فیلتراسیون روغن در سایت شما
تصفیه روغن تا ١٤ هزار لیتر در کمتر از ٢٤ ساعت
 اعزام اکیپ فنی در کوتاهترین زمان به محل مورد نظر شما
 امکان مشاهده میزان تمیزی روغن در زمان تصفیه با استفاده از تکنولوژی پیشرفته لیزری
 ارائه گزارش مکتوب از وضعیت تمیزی روغن
 ارائه خدمات با مناسب ترین قیمت
 دریافت هزینه خدمات فقط در صورت رضایت شما از نتیجه کار
ارائه مشاوره در رابطه با کلیه مسائل نگهداری روغن ها و تحلیل و تفسیر نتایج آزمایش های روغن
پیش از تصمیم به خرید روغن به این نیز بیاندیشید که:
در بسیاری از موارد صرفا با پاکسازی روغن از مواد آلاینده (آب و ذرات) میتوان تا مدتهای مدید از روغن استفاده نمود و نیازی به تعویض نمی باشد. علت اصلی بیشتر تعویض روغن ها، ورود ذرات خارجی و همچنین آب به داخل روغن است.
خارج نمودن این آلودگی ها از روغن تخصص ماست. ما روغن موردنظر شما را حتی تمیز تر از روز اول به شما تحویل می دهیم و شما می توانید با هزینه ای به مراتب کمتر از خرید روغن، عمر آن را به دو برابر افزایش دهید.
بنابراین قبل از تصمیم به تعویض روغن با ما مشورت نمائید.