کاربرد وکیوم باتوم چیست؟

وکیوم باتوم چیست؟

وکیوم باتوم ماده اولیه تولید قیر و نفت کوره است و 70 درصد ماده اولیه نفت کوره نیز VB است، همچنین بالای 90 درصد تولید نفت کوره کشور در نیروگاه‌ها استفاده می‌شود.

آنالیز انواع قیر

کاربرد و آنالیز قیر 40/50:

عمده ترین کاربرد متداول این محصول در مناطق گرمسیری می باشد

کاربرد و آنالیز قیر 60/70:

عمده ترین کاربرد متداول این محصول در مناطق معتدل می باشد

کاربرد و آنالیز قیر 85/100:

عمده ترین کاربرد متداول این محصول در مناطق سردسیر می باشد.

فروش انواع قیر صادراتی

فروش انواع قیرهای استاندارد شرکت نفت پاسارگاد ایران و شرکت نفت جـی مخصوص صادرات با موجودی واقعی و نازلترین قیمتها با تحویل فوری بصورت بشکه – فله و پلی بگ در محل مورد نیاز شما ( اصفهان – fob بندرعباس – بنادر شمالی – مرزهای شرقی و غربی کشور )

صادرات قیر از ایران به تمام نقاط دنیا با مجوز صادرات و آنالیز پالایشگاه طبق استاندارد بین المللی و تائیدیه SGS

فروش انواع قیر بشکه ای صادراتی در بشکه های 210 و 185 کیلوئی و یا طبق سفارش مشتریان محترم با تائیدیه استاندارد بین المللی .

فروش و صادرات قیر بصورت پلی بگ (Poly Bags Bitumen) و قبول سفارشات در انواع بسته بندی با تائیدیه SGS جهت صادرات.

فروش به دو صورت TT و LC: اولویت در پرداخت بصورت نقدی (TT) است اما جهت اطمینان و تضمین بار  و پایین آوردن ریسک خریدار پرداخت بصورت LC نیز پذیرفته می شود.

گروه تجاری حاضر، در امور تهیه، تامین و صادرات فراورده های نفتی شامل، گازوئیل(نفت گاز)، قیر صنعتی(پالایشگاهی جی و پاسارگاد و …) و گیلسونایت(قیر طبیعی و قیر معدنی هم نامیده می شود) از طریق منابع تولید کننده داخلی و خارجی فعالیت مستمر داشته و در حال توسعه فعالیت های خود در جهت توسعه بیشتر و دستیابی به بازار های جهانی می باشد. گروه حاضر، با چندین پالایشگاه داخلی و خارجی (به صورت مستقیم و غیر مستقیم) مشغول به همکاری می باشد.

محصولات ما:

1- گازوئیل: فروش گازوئیل پالایشگاه های داخل و پالایشگاه های معتبر کشور عراق بصورت تحویل درب کارخانه، پیرانشهر و یا مقصد نهایی با بهترین شیوه پرداخت

2- قیر طبیعی(گیلسونایت):تهیه گیلسونایت در درجه خاکسترهای مختلف بصورت مستقیم و بدون واسطه از معادن گیلانغرب، بسته بندی بنا به نیاز مشتری(فله، جامبوبگ و …)، ارسال به تمام نقاط کشور و دنیا

3- قیر پالایشگاهی: تامین انواع قیر پالایشگاهی( 40/50 – 60/70 – 85/100 ) از پالایشگاه های پاسارگاد و جی با قیمتی کمتر از بورس، امکان ارسال به تمام نقاط دنیا، امکان تحویل به صورت بشکه یا فله ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *