فناوری پیشرفته دستگاه تصفیه روغن ترانسفورماتور

یکی از معایب ترانسفورماتور این است که به راحتی خراب می شود و پس از آن فرد باید هزینه تعمیر را متحمل شود و این ممکن است باعث دوام ترانسفورماتور نشود. با پیشرفت علم و فناوری، اختراعات جدیدی به وجود آمده است. تعمیر و نگهداری ترانسفورماتور در حال حاضر توسط ماشین های مختلف قابل انجام است.

دستگاه تصفیه روغن ترانسفورماتور خلاء دو مرحله ای با موفقیت توانسته است ثابت کند که ترانسفورماتور می تواند به درستی نگهداری شود و از بروز اتفاقات بد در سایت جلوگیری شود.

دستگاه تصفیه روغن ترانسفورماتور خلاء دو مرحله ای با کارایی و سرعت در حذف محتویات کار می کند که باعث کاهش کیفیت روغن عایق می شود. ناخالصی ها، استیلن، گاز، آب و هیدروژن و … کیفیت هر روغن ترانسفورماتور اعم از روغن جدید و روغن وارداتی را بهبود می بخشد.

فناوری پیشرفته دستگاه تصفیه روغن ترانسفورماتور

قطعات دستگاه تصفیه روغن ترانسفورماتور با تکنولوژی پیشرفته به شرح زیر:

I. مخزن خلاء دو برابر بزرگتر و برج جداسازی گاز زدایی و کم آبی تمام فولاد ضد زنگ

برج جداسازی گاز زدایی و آبگیری تمام فولاد ضد زنگ: با تمام برج جداسازی گاز زدایی و کم آبی فولاد ضد زنگ منحصر به فرد، محفظه جداسازی خلاء می تواند سیال روغن را به شکل لایه نازک پخش کند و تبخیر سه بعدی را به دلیل منطقه جداسازی بزرگ خود تحقق بخشد. با توزیع کننده تمام اتوماتیک، محفظه جداسازی خلاء از مواد کامپوزیتی ویژه ساخته شده است که می تواند میل ترکیبی روغن و آب را از بین ببرد، بنابراین، می تواند به طور خودکار بچرخد تا روغن و آب با کارایی بالا را دوباره اتمیزه کند. با توجه به اینکه جریان روغن برای مدت طولانی در محفظه جداسازی خلاء باقی می ماند، جداسازی اولیه به بهترین اثر خود می رسد.

* فناوری پیشرفته دستگاه تصفیه روغن ترانسفورماتور تصویر بالا بیان گر این محصول است

II. بخاری فولادی ضد زنگ و فناوری گرمایش ثبت شده

سری YH-ZYD دو مرحله ای وکیوم تصفیه کننده روغن ترانسفورماتور استفاده از بخاری بخاری فولاد ضد زنگ است. سطح لوله گرمایش فولاد ضد زنگ به راحتی خوردگی نمی کند، گرمایش یکنواخت، عمر طولانی دارد. لطفاً تصاویر پیوست را برای مرجع خود بررسی کنید.

فناوری گرمایش ثبت شده: بیشترین تابش حرارتی، اشعه مادون قرمز، هدایت حرارتی و سایر فناوری های گرمایشی را در جهان به کار می گیرد، عناصر گرمایشی به طور یکنواخت در ظرف گرم می شوند. علاوه بر این، سطح گرمایش آن دارای بار کم (کمتر از 1.1 وات بر سانتی متر مربع) است، بنابراین برای حل کامل پدیده پیری و ترک خوردگی روغن ناشی از روش گرمایش رایج بدون هیچ تأثیری بر ترکیب روغنی خوب است. عناصر گرمایش آنتی اکسیدان بوده و محفظه گرمایش آن از مواد فولادی ضد زنگ ساخته شده است. با توجه به طراحی خاص خط لوله گرمایش، سیال روغن می تواند به طور خودکار با راندمان انتقال حرارت بالا بدون منطقه روغن مرده جریان یابد.

III. عناصر فیلتر وارداتی:

سیستم فیلتراسیون ناخالصی می تواند فیلتر سه مرحله ای را ارائه دهد، یعنی سطح اول فیلتراسیون درشت است و دو سطح باقیمانده فیلتراسیون خوب را اتخاذ می کنند. فیلتر درشت از تمام عناصر فولادی ضد زنگ استفاده می کند که توسط آلمان HYDAC تولید شده و به طور مکرر شسته و استفاده می شود. فیلترهای با دقت بالا تولید شده توسط ایتالیا باید به عنوان فیلترهای خوب عمل کنند. با ظرفیت فیلتر 4000T/فیلتر، منطقه فیلتراسیون بزرگ، ظرفیت جذب قوی و عمر طولانی، ظرفیت فیلتراسیون فیلتر ریز 5 برابر یا بیشتر از فیلترهای معمولی خانگی است. دستگاه تصفیه روغن ترانسفورماتور خلاء سری YH-ZYD دو مرحله ای از ناخالصی های تصفیه شده با فیلتر ریز استفاده می کند که اندازه آن به 1 میکرون می رسد.

IV. فناوری حفاظت از روغن اسپری ثبت شده

به منظور کنترل خودکار سطح مایع، فناوری ثبت اختراع روغن اسپری شرکت ما و فناوری پیشرفته کنترل سطح مایع فوتوالکتریک وارداتی برای کارکرد سوئیچ الکترونیکی برای آزمایش سیگنال سطح مایع و بازخورد به شیر الکترومغناطیسی به منظور باز کردن و باز کردن استفاده می شود. بستن خط لوله اتاق جداسازی خلاء کنترل فوتوالکتریک انکسار و بازرسی نور پلاریزه را بدون هیچ گونه تداخل منبع نور خارجی اتخاذ می کند. سوئیچ الکترونیکی انتخاب شده، حتی اگر حباب روغن باشد، می تواند سیگنال سطح مایع را به درستی برگرداند تا اطمینان حاصل شود که مایع روغن حباب دارد و از کنترل دقیق بدون پدیده روغن اسپری رنج می برد.

V. سیستم کنترل خودکار پیشرفته

با سیستم کنترل پیشرفته PLC و نمایش متن بین المللی به رسمیت شناخته شده، تجهیزات سیگنال را از طریق سنسور پیشرفته و قابل اعتماد جمع آوری می کند، سپس سیگنال را در PLC به شدت پردازش می کند، روند عملیات تجهیزات را مطابق رویه های داخلی PLC در این لحظه کنترل می کند. برای حل تأثیر عوامل انسانی و انجام عملیات تصفیه روغن، پردازش خلاء، گردش روغن داغ و یک سری از کنترل های حفاظتی خوب است. بنابراین، تزریق روغن، فشار بیش از حد و سایر حوادثی که روی فیلتر روغن سنتی ظاهر می شود، برای همیشه اتفاق نخواهد افتاد. کنترل تجهیزات پیشرفته و قابل اعتماد با ثبات بالا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *