وکیوم پمپ تصفیه روغن - وکیوم پمپ تصفیه روغن (سیستم فیلتراسیون) پکیج های تصفیه روغن و فیلتراسیون - پمپ های وکیوم تصفیه روغن

وکیوم پمپ تصفیه روغن

وکیوم پمپ تصفیه روغن (سیستم فیلتراسیون و پکیج)

فیلتر روغن دستگاه فیلتری است که ناخالصی‌های مکانیکی، محصولات جانبی اکسیداسیون و آب موجود در روغن ناخالص را توسط نیروی جاذبه، سانتریفیوژ، فشار، تقطیر خلاء و انتقال جرم حذف می‌کند. ورودی فیلتر روغن معمولاً به خروجی کم فشار پمپ خلاء متصل می شود. روغن فیلتر شده و به درگاه پرکننده پمپ خلاء برگردانده می شود. این چرخش مداوم روان کننده های پمپ خلاء حذف ذرات، اسیدها و ترکیبات آلی را تضمین می کند.

فیلتر روغن خلاء بر اساس نقاط جوش مختلف آب و روغن طراحی شده است. این شامل یک فیلتر بخاری خلاء، یک کندانسور، یک فیلتر اولیه، یک مخزن آب، یک پمپ خلاء، یک پمپ تخلیه روغن و یک کابینت الکتریکی است. پمپ وکیوم هوا را از مخزن خلاء پمپ می کند تا خلاء ایجاد کند. تحت تأثیر فشار اتمسفر، روغن خارجی از طریق یک خط لوله ورودی وارد فیلتر اولیه می شود، ذرات بزرگتر را پاک می کند و سپس وارد مخزن گرمایش می شود.

روغنی که در دمای 40 تا 75 درجه سانتیگراد گرم می شود از شیر تخلیه اتوماتیک روغن عبور می کند که به طور خودکار جریان روغن را به داخل و خارج از مخزن خلاء کنترل می کند. روغن گرم شده با چرخش سریع جت به صورت نیمه مه جدا می شود و آب موجود در روغن به سرعت تبخیر می شود و به بخار تبدیل می شود و به طور مداوم توسط یک پمپ خلاء به داخل کندانسور مکیده می شود.

بخار آب وارد شده به کندانسور خنک شده و سپس به آب اصلی برگردانده می شود تا تخلیه شود. روغن موجود در مخزن گرمایش خلاء توسط پمپ تخلیه به داخل پالایشگاه تخلیه می شود تا ناخالصی های ذرات از طریق کاغذ روغنی یا عنصر فیلتر فیلتر شود، بنابراین کل فرآیند حذف سریع ناخالصی ها، آب و گاز موجود در روغن توسط روغن خلاء تکمیل می شود. فیلتر، به طوری که روغن تمیز می تواند از خروجی روغن تخلیه شود.

خارج از مشخصات پمپ های وکیوم برای فیلترهای روغن وکیوم:

1. اندازه کوچک و وزن سبک.

2. انژکتور روتاری لوله ای با تزریق روغن خلاء نصب می شود که باعث کاهش مقاومت، افزایش سرعت چرخش و افزایش اثر جداسازی نفت و گاز می شود.

3. اضافه کردن عملکرد بازسازی و تصفیه روغن فاسد شده، افزودن سیستم تصفیه روغن سیلیکاژل و ادغام روغن سیلیکاژل و فیلتر ناخالصی در یک. پس از فیلتر کردن ناخالصی ها برای روغن ترانسفورماتور کمی فرسوده، روغن ترانسفورماتور با جذب تصفیه کننده روغن سیلیکاژل بازسازی می شود، به طوری که استاندارد روغن واجد شرایط را برآورده می کند.

4. دو نوع روش فیلتر برای فیلتر روغن وجود دارد: یکی استفاده از کاغذ صافی به عنوان واسطه فیلتر، دیگری استفاده از کارتریج فیلتر مخصوص که نیازی به کاغذ صافی به عنوان فیلتر ندارد.

5. یک دستگاه چند منظوره است. هنگامی که در میدان استفاده می شود، تجهیزات اصلی حمل روغن به عنوان مخزن ذخیره روغن برای گردش روغن داغ بین تجهیزات استفاده می شود، به طوری که سه عملکرد فیلتر کردن روغن، بازسازی و خشک کردن گردش روغن داغ را می توان به طور همزمان انجام داد.

کیفیت پمپ وکیوم در فیلتر روغن به ساختار مکانیکی و کیفیت روغن آن بستگی دارد. هنگام استفاده از پمپ خلاء باید به خوبی محافظت شود. هنگام تقطیر حلال‌های آلی فرار، حلال‌های آلی توسط روغن جذب می‌شوند تا فشار بخار افزایش یابد و در نتیجه راندمان پمپاژ کاهش می‌یابد. اگر گاز اسیدی باشد باعث خوردگی پمپ روغن می شود. اگر بخار آب باشد، روغن را امولسیون می کند و پمپ خلاء را از بین می برد.

بنابراین در کاربرد پمپ وکیوم در فیلتر روغن باید به چند نکته توجه داشت: بین سیستم تقطیر و پمپ وکیوم باید دستگاه جذب نصب شود. سیستم کاهش فشار باید هوابند باشد، همه شاخه های لاستیکی باید به اندازه سوراخ ها باشند، لوله های لاستیکی باید لوله های لاستیکی وکیوم باشند و گریس خلاء باید روی شیشه سنگ زنی اعمال شود. پمپ روغن خلاء می تواند تا 133.3Pa (1mmHg) پمپاژ کند.

موثرترین و قابل اعتمادترین سیستم تصفیه روغن آبگیری وکیوم را طراحی و ساخت که با حذف مداوم ذرات، آب، گاز و لجن آزاد و امولسیون شده، مایعات را کاملاً تمیز و خشک می کند. آبگیری روغن با خلاء موثرترین روش حذف آب با حداقل هزینه است که می تواند محتوای کلی را تا 10 PPM بدست آورد. استفاده از عناصر فیلتر چند مرحله ای با کارایی بالا برای حذف ذرات کوچک به اندازه 1 میکرون با راندمان 99٪. در همین حال،همچنین می تواند گازهای آزاد، حباب شده و محلول را با تقطیر خلاء حذف کند. این سیستم تصفیه روغن با خلاء کم آبی بسیار موثر، بادوام و کاربر پسند در بازار امروز است.

ویژگی

1. حذف با عملکرد بالا از آب، گاز و ذرات

2. بخاری های روغنی با چگالی کم وات برای جلوگیری از کک شدن یا سوختن روغن

3. 100% آب و گازهای آزاد و تا 80% آب و گازهای محلول را حذف کنید.

4. فیلترهای ذرات درجه بندی مطلق موجود در رتبه بندی نگهداری از 1 تا 40 میکرون

5. پمپ خلاء پره ای دوار با آب بندی خشک و پمپ های روغن جابجایی مثبت

6. سوئیچ معکوس فاز، چراغ نشانگر فیلتر کثیف و چراغ های وضعیت هشدار برای سطح روغن کم، سطح روغن بالا، جریان کم، حرارت بالا و فاز الکتریکی

7. افزایش عمر مفید سیال

• به حداقل رساندن خوردگی در سیستم ها

• کاهش دفع مایعات

• کاهش هزینه های عملیاتی

• افزایش قابلیت اطمینان تجهیزات

• عملیات خودکار ساده

 

سیستم های تصفیه روغن آبگیری وکیوم را می توان در موارد زیر استفاده کرد:

  • روغن کاری
  • روغن ترانسفورماتور
  • مایع هیدرولیک
  • روغن توربین
  • روغن کمپرسور
  • روغن معدنی خنک کننده
  • روغن عایق
  • روغن دنده
  • روغن موتور

وکیوم تصفیه روغن تقطیریتقطیر روغن در سیستم وکیوموکیوم پمپ تصفیه روغنسیستم وکیوم تقطیر در خلاءپکیج های تصفیه روغن و فیلتراسیونپمپ های وکیوم تصفیه روغن ويژگي هاي منحصر روغن موتور


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *