پکیج های تصفیه روغن و فیلتراسیون - وکیوم تصفیه روغن تقطیری - تقطیر روغن در سیستم وکیوم - تصفیه روغن - فیلترهای اگزوز پمپ وکیوم تصفیه روغن

پکیج های تصفیه روغن و فیلتراسیون

پکیج های تصفیه روغن و فیلتراسیون

بسته ما شامل بسته فیلتراسیون و جداسازی گاز، بسته فیلتراسیون آب، بسته فیلتر هوای فشرده، بسته فیلتراسیون روغن سوخت، پکیج فیلتراسیون روغن هیدرولیک و روان کننده و سایر بسته های فیلتر گاز یا مایع نصب شده بر روی لغزش است.
هوای فشرده – و خشک کن هوای مناسب – بهره وری، کارایی سیستم و کیفیت محصول یا فرآیند را بهبود می بخشد. انتخاب خشک کن هوای فشرده و فیلتر کمپرسور هوا برای بهترین عملکرد شما بسیار مهم است. خواه به یک خشک کن هوای یخچالی، خشک کن هوای خشک کن یا فیلتر یا سیستم خشک کن دیگر کمپرسور هوا نیاز داشته باشید.

پکیج های تصفیه روغن

فیلترهای اگزوز پمپ وکیوم تصفیه روغن

تمام غبار روغن قابل مشاهده را از اگزوز پمپ خلاء، حتی زمانی که با روغن اشباع شده است، بردارید. گاز خروجی ممکن است به فرآیند بازیافت شود یا پمپ ها ممکن است به یک منطقه کار تمیز تخلیه شوند و نیازی به اجرای کانال و لوله های اگزوز در خارج نباشد. کارتریج فیلتر با راندمان بالا به طور مداوم مایع جمع آوری شده را تخلیه می کند و به کاربر اجازه می دهد تا مایع روان کننده گران قیمت و بی اثر را بازیابی کند و در نتیجه عمر کارتریج فیلتر بسیار طولانی است. فیلترها برای پمپ هایی با دبی 3 تا 850 cfm موجود است.

نمونه فیلترهای آنالایزر

فیلترهای آنالایزر نمونه گاز و مایع با حذف جامدات و مایعات از گازها با راندمان 99.999 درصد در 0.01 میکرون یا کمتر از آنالیزورها در برابر ناخالصی های نمونه محافظت می کند. فیلترهای نمونه بالستون که از میکروالیاف شیشه ای بوروسیلیکات با چسب رزین تشکیل شده است، نسبت به اکثر گازها یا مایعات بی اثر هستند. پارکر هانیفین برای برآورده ساختن طیف وسیعی از نیازهای فیلترهای نمونه آنالایزر، خط کاملی از محفظه های فیلتر از فولاد ضد زنگ، پلی پروپیلن را عرضه می کند. و سایر مواد مقاوم در برابر خوردگی، و همچنین انتخابی از عناصر فیلتر با راندمان بالا که نسبت به اکثر مایعات و گازها بی اثر هستند.

فیلترهای هوای استریل

هوای فشرده به روغن کمپرسور، آب، میعانات، رسوب لوله و زنگ آلوده شده است. هوای فشرده گرم، مرطوب و غنی از اکسیژن، محیط مناسبی را برای رشد و شکوفایی باکتری ها فراهم می کند. این آلودگی طبیعی همچنین می تواند بر طعم، ظاهر و ماندگاری محصول غذایی تأثیر بگذارد. صنعت فرآوری و بسته بندی مواد غذایی از هوای فشرده به طور گسترده در سراسر تاسیسات خود استفاده می کند. علاوه بر بسته بندی، از هوای فشرده نیز برای فشار دادن و راندن محصول و برش و مخلوط کردن محصول استفاده می شود. اگرچه اکثر سیستم های هوای فشرده دارای نوعی فیلتراسیون هستند، فیلتراسیون تقریباً کافی نیست، به ویژه در مواردی که باکتری ها و کپک ها مربوط می شوند. با سیستم فیلتر هوای استریل پارکر بالستون از محصول غذایی خود در برابر آلودگی باکتریایی محافظت کنید.
سیستم فیلتر هوای استریل از عملیات شما در برابر زنگ زدگی، رسوبات لوله، آب، روغن و باکتری ها محافظت می کند. این فیلترها آلودگی ها را با راندمان بسیار بالا حذف می کنند – تا 99.99٪ برای ذرات و قطرات 0.01 میکرون. مایع از کارتریج فیلتر به تخلیه خودکار به همان سرعتی که وارد فیلتر می شود آزاد می شود. این به فیلتر اجازه می دهد تا برای مدت نامحدودی بدون از دست دادن کارایی یا ظرفیت جریان، به حذف مایعات ادامه دهد. مرحله نهایی فیلتراسیون تمام موجودات زنده را با درجه کارایی 99.9999+% در 0.01 میکرون حذف می کند. فیلترهای خط منتخب 1/1 تا 1 اینچی از فولاد ضد زنگ 304 ساخته شده‌اند و برای مقاومت در برابر سخت‌ترین محیط‌ها طراحی شده‌اند. فیلترهای هوای استریل پارکر بالستون مطابق با الزامات FDA هستند.

فیلترهای بخار

فیلترهای بخار برای بیمارستان ها لکه های ابزار، لکه بینی و زنگ زدگی ناشی از بخار مرطوب یا کثیف را از بین می برند. اقلام پیچیده شده از خشک کن و پاک کننده چرخه استریلیزر بیرون می آیند. فیلتر کردن بخار بیمارستان همچنین منجر به کاهش آلودگی فضای داخلی دستگاه استریلیزر می شود که به نوبه خود زمان تمیز کردن را کاهش می دهد. تعمیر و نگهداری از شیرهای کنترل بخار ضدعفونی کننده، مهر و موم درب و سایر مواد لاستیکی نیز به میزان قابل توجهی به حداقل رسیده است.

به عبارت دیگر

بهره وری بهبود یافته با راه حل های تصفیه کننده روغن ما
عمر سیستم اجزا و سیالات مانند سیستم های هیدرولیک و سیستم های روانکاری با به حداقل رساندن اکسیداسیون سیال، حفظ خواص روانکاری و کاهش هوادهی افزایش می یابد. خوردگی درون سیستم سیال را نیز می توان با کاهش تشکیل اسیدها کنترل کرد.

 

سیستم های تصفیه روغن صنعتی از حذف ذرات آلاینده در روغن روان کننده، سیال هیدرولیک یا روغن های عایق پشتیبانی می کنند. ما خط کاملی از تصفیه‌کننده‌های روغن را ارائه می‌دهیم که به شما امکان می‌دهد سفارشی‌ترین مدل را انتخاب کنید که برای نیازهای کاربردی شما مناسب‌تر است. دستگاه های تصفیه روغن ما (آبگیرهای روغن) طیف گسترده ای از فرصت های صرفه جویی را در موارد زیر نشان می دهند:

افزایش عمر سیال
بهره وری بهبود یافته است
تصفیه مایعات جمع آوری شده
کاهش زمان تغییر مایعات
دفع کمتر مایعات
به حداقل رساندن خوردگی در سیستم های سیال
افزایش قابلیت اطمینان تجهیزات
محلول های تصفیه روغن 100 درصد آب آزاد 80 درصد آب محلول را حذف می کنند، همچنین 100 درصد گازهای آزاد و حباب شده و تا 80 درصد گازهای محلول را حذف می کنند.

حذف ذرات با استفاده از یک عنصر بتای با کارایی بالا (ßX(c)>2000) برای صیقل دادن سیال قبل از تخلیه مجدد به مخزن سیستم انجام می شود. دستگاه های تصفیه روغن پال را می توان از یک سیستم به سیستم دیگر منتقل کرد یا به عنوان یک نصب دائمی رها کرد. کنترل‌های خودکار برای واحدی که دائماً عملکرد را نظارت می‌کند یکپارچه هستند و در صورتی که سطوح و فشار مایعات محدودیت‌های غیرعادی را نشان دهد، سیستم را با خیال راحت خاموش می‌کند.

محلول های تصفیه کننده روغن پال به گونه ای طراحی شده اند که در سخت ترین شرایط قوی و قابل اعتماد باشند. نگهداری همه اجزا آسان است و عناصر فیلتر به راحتی در دسترس هستند.

وکیوم تصفیه روغن تقطیریتقطیر روغن در سیستم وکیوموکیوم پمپ تصفیه روغنسیستم وکیوم تقطیر در خلاءپکیج های تصفیه روغن و فیلتراسیونپمپ های وکیوم تصفیه روغن ويژگي هاي منحصر روغن موتور


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *